Frukost på sängen!

Imorse gick jag upp klockan åtta.
Det gick ganska bra, lite segt bara.
Satte på kaffe, gjorde juice, bredde mackor -
en knäckemacka var med ost och paprika & en varsinn
 mjukmacka med ost och paprika med hjärtform -
Skalade två mandariner och la på tallrikarna med mackor på.
La två hjärtpepparkakor i mitten och så ett stort ljus.
Sen gick jag in med brickan till mamma sjungande kl halv nio!
Mamma blev jätteglad och tyckte det var jätte mysigt!

Glömde ta kort på brickan, men min kamera är ändå hos
 Mathias så då hade de blivit mobilkameran = dåliga bilder!

Nu ska jag tanka ner lite filmer och sen duscha!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0