Ikea

Sitter just nu hemma hos Mathias och gör inte ett skit!
Nyss så spelade vi lite Guitarr hero. Jag börjar bli riktigt grym.
Lisa, Denniz och Olivia är nere hos Wiveca
(Denniz och Olivias mormor, Lisas foster mamma)
Så vi är hemma helt själv, asskönt!

Tidigare idag åkte jag med moster till Ikea,
vi köpte lite småsaker och sen åt vi där.
Det blev kycklingfilé med vetekornsallad.
Det var faktiskt gott, "salladen" bestod av spenat,
vetekorn, palsternacka, paprika och lite kryddor.
Sen fick man bröd, sallad och dryck till.
Helt okej faktiskt!


Ne nu vill jag bara lägga mig ner
under täcket och kolla på en film.
Skulle vilja se klart på
"American pie present: The naked Mile"
Började se den typ mitt i sen sa Mathias
 att vi skulle tanka ner den istället.

GOD NATT

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0