Lugn dag

Idag har det varit en ganska lugn dag.
Fick jobba i verkstan iaf, skulle ha haft digitalteknik men
jag orkade inte så jag sa till Rolle att jag ville
 jobba i verkstan och självklart fick vi göra det :)

När jag kom hem skyndade jag mig till stallet.
Mockade och fixade fodret. Sen kom becca.
Vi gjorde iordning hästarna för att rida.
Jessica följde också med. Vi red i ridhuset
eftersom det var i stort sett kolsvart ute.
Satte upp några hinder. Värmde upp henne.
Fick henne att gå i tygeln några ggr.
Hon var lite okoncentrerad pga Tony och
Maffia som också var i ridhuset. Men det gick bra.
Hoppade ganska lågt med henne, hon har
inte hoppad så högt den senaste tiden.
När tony eller maffia kom för nära slog hon backut.
Det var faktist kul, haha. Hon va en riktig busing idag<3

Just nu sitter jag och Mathias ute i mitt rum.
Ska nog kolla på någon film eller nåt...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0