Memphis<3

I'M IN LOVE!!!!

Vi va och provred Memphis idag och jag är helt förälskad!!!
Han var heltunderbar. I hoppningen så provade jag ett 40 cm hinder
men jag lovar er, han flög så att han var en meter över hindret.
Då överdriver jag inte. Första gången var jag inte beredd att han skulle hoppa
 så plus att han tvekade men sen flööög han över och jag tappa båda
 stigbyglarna! Läskigt var det men andra gången gick det superbra,
 han är helt underbar med otrolig personlighet.


Han är 10 ggr sötare i verkligheten!! (OBS! tagen med mobilkamera)



Tyvärr så finns det ingen boxplats ledig än så vi
håller tummarna på att han finns kvar tills dess!
Hoppas det går fort att få iväg Lille bus (inget illa menat)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0