Övningskörning

Har precis vaknat, somnade en liten stund i Sagas säng därinne!
Är helt slut eftersom jag har varit ganska spänd idag.
Jag övningskörde nämligen till och från Enköping.
Det var hur kul som helst men det var läskigt att vara
ute i den rktiga trafiken... trodde nästan jag skulle döö!



Nej men det gick huur bra som helst! Vi skulle till lantmännen i Enköping där
för att köpa hästfoder och lite annat smått & gott. När vi kom hem sen packade vi ur sen åkte vi till stallet för att lasta av fodret och lämna Saga. (övningskörde då också, superkul är det nu)

Igårkväll firade vi Madde lite halvt.
Det blev Italienska tre rätters, supergott!
Förrätten var heta räkor med zuccini och chili
med brödbit till. Varmrätt var kyckling i oregano & parmaskinka med
balsamvinäger sås och tagliatelle pasta. SUPERGOTT!!
Effterrät blev en glass pappa gjort med krossad choklad och
mandelskorpor i, apelsinsmak och krossade jordgubbar.
Det låter lika gott som det var,

Ne nu ska jag basta, fryser så in i norden...

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0