Papi's kontor

Sitter på papi's kontor just nu. Fick låna Maddes 
data medans hon och papi kollar på bilder från Thailand.

Snart ska jag och Madde ner till Kista och leta present till henne.
Har ju inte hunnit köpa något när jag legat sjuk hela veckan!

Ikväll blir det italienska rätter till middag och italiensk glass till efterrätt.
Det är pappa som ska laga det och det låter jättegott det jag hört (förutom "heta räkor")

På söndag bär det av det av till Skövde, Jaaaaaaaa!
Då åker jag och Malin (ev om någon mer vill med) 
så ska vi provrida Martell som låter som en perfekt häst!
Dom är ju aldrig perfekta, men på ett ungefär =) haha

Tänkte lägga in bild på Martell men denna dator är alldeles för krånglig!
Det är en MacBook och jag måste fråga Madde hela tiden om hur man gör si å så...

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0