Segis dag!

Idag har jag inte gjort ett skit!
Bara tagit det lugnt. Har känt mig seg idag!
Haft ont i huvudet och mått jätteilla. Hoppas jag inte blir sjuk!

Igår var vi hos Melinda igen. Det var ganska kul
men det var roligare i fredags för igår blev det lite bråk.
Men det var ingen större fara. Vi drog hem vid ett, när alla andra gick.

Imorgon är det öppet hus i skolan så jag ska vara där mellan klockan 17-20.
Men jag får en hel dag kompledigt sen :) å de är det värt.
Det brukar faktist vara kul på öppet hus, vi hittar alltd på något kul!

Tyvärr har jag inte skrivit så jättemycket senaste veckan,
men Mathias bor i stort sett här med mig å han tycker det är
tråkigt när jag sitter vid datan... och det förstår jag!
Men jag ska bättra mig :)
 
Ne nu blir det nog film eller nåt!

Mathias hälsar! x)

Natti<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0