Sjuk!

Jahapp då va man sjuk då!
Vaknade klockan 5 imorse av att det var svinvarmt.
Gick upp och drack vatten sen tog jag tempen.
Självklart hade ja feber, den låg på 38.0 imorse, lite senare
låg den på 38.8 (fy va jobbigt det var) sen tog jag alvedon
då gick den ner till 37.6. I vanliga fall ligger jag runt 36 grader.
Hoppas verkligen att jag blir frisk innan helgen.
Skulle vilja åka till skövde och provrida Martell, hoppas Malin vill de också =)

Nu ska jag krypa ner i soffan igen. Mår illa och har ont i halsen också.
Har fått i mig lite mjölk & flingor och en bit knäckemacka iaf.

Jag tycker det är skitvidrigt att ha feber, så jäkla jobbigt!
Med ett täcke är det för varmt, utan täcke är det för kallt...
Christian föreslog att jag skulle ta ett tunnare lakan,
jag tog en tunn filt och det fungerar mycket bätrre. Tack!

HATAR ATT VARA SJUUUK!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0