Skor, väska & linne

Kom hem för ungefär en halvtimma sen.
Efter skolan gick jag till centrum där Mathias väntade.
Vi gick in på Gina, testade lite saker. Hittade
spetslinne, en spetsjacka och en t-shirt men
det slutade med att det bara blev ett vitt linne.
Vi skulle leta  en sen julklapp till mig, för mathias hade
 inte hittat nåt annat än en skinnväska som jag valde innan jul.

Sen gick vi in på H&M, hittade världens snyggaste skor!
Sen gick vi in på team sportia där han köpte en bag
 till mig som jag behöver när jag bor på två ställen.

(Kommer bild på sakerna i nästa inlägg)

Jag är överlycklig!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0