Storstädning

Kom hem för en kvart sen. Sitter och äter lite blodpudding just nu.
Sen är det dags att städa igen. Igår städade jag bara badrummet och lite i köket.
Nu måste jag fixa resten. Pappa och Malin landar ca 20 ikväll.
Idag tyckte jag lektionerna gick fort =)

Jag skulle egentligen jobbat i helgen men tyvärr
så behövde dom bara 2 st eftersom det inte va så mycket gäster
och eftersom jag ska jobba varannan helg sen så tyckte dom att
jag kunde ta ledigt denna helg. Så V.6 jobbar jag nästa gång.
Just nu så känner jag att jag hade velat jobba för jag behöver pengar.
Men det är ändå skönt att vara ledig eftersom jag inte sov så värst mycket förra helgen.

Time to clean the house!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0