Födelsedagar hit och dit!

I söndags fyllde min kära far år =)

GRATTIS I EFTERSKOTT!!

Idag fyller Lelle år, GRATTIS så till honom!
Frida har precis gjort en godistårta som vi ska äta sen.

Idag är det asdåligt väder, det har verkligen spööregnat hela morgonen.
Hoppas på bättre väder imorgon, då har vi 2 körningar inbokade (gokart)

Ja, vi gör inte så mycket här uppe annat än sova, jobba, äta och sova igen.
Längtar jättemycket till Spanien nu, med all värme och bad.

Nej nu ska jag slita mig från datan.

Entregar un comentario
Postat av: Maritza

Längtar till spanien jag med, kmr bli grymt! <3

2009-07-13 @ 16:39:10

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0