Årets första dopp

Igår va det jättestressigt på jobbet, tur att jag slutade 10 då!
Direkt efter jobbet åkte jag ut till Mathias. Vi solade och badade.
Det var mitt första riktiga dopp för året och varmt var det också!
Det var så himla skönt, vi badade säkert 5-6 ggr. Frida va med också :)

Idag var jag ledig men som vanligt väcker frida mig genom sms xD
Vaknade halv nio, men det va bara bra för det va så fint väder.
Passade på att sola lite innan jag tog bussen till papi.
På bussen va frida med också för vi skulle rida tillsammans.
Hon fick låna Jasper och jag hade ju Carizma, supermysigt!
Efter ridturen tog vi oss till Lugnet igen och vi låg och solade hela dagen.
Jag doppade mig till midjan men det var svinkallt i
vattnet idag så det blev inget så badande för min del iaf.
Men färg har jag fått iaf, speciellt i ansiktet. Det är såå snyggt!
Men måste få lite mer färg på benen känner jag =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0