Bowling

Idag var det bowling med klassen. Det var superkul! 3 strike fick jag.
Jag körde mot Pontus och Christian. Pontus vann men jag kom tvåa.
Det betyder alltså att CHRISTIAN SUGER och JAG ÄGER HONOM! Mohaha

Har varit i stallet idag, red barbacka. Det är så skönt väder idag,
så jag passade på att rida ut. Red lite i skogen och till byggdegården.

Imorgon är det äntligen skolavslutning, det ska bli såå skönt.
I höst börjar jag sista året, jag har lite blandade känslor där.
Vill ta studenten men orkar inte börja jobba på riktigt xD haha.

Ska nog sova hos Mathias idag,
ska in till Bålsta en sväng med pappa först.
Han ska slänga skräp och jag behöver ett par skor hos mami.

Over and out.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0