Halkbanan avklarad!

Den här veckan har det varit fullt upp!
Har haft körlektioner både måndag och tisdag.
Idag var jag ledig så jag och Frida åkte till stallet vid tio.

Kvart i två hämtade mormor och morfar mig och Mathias
för att köra oss till Gillinge Halkbanan. Så nu är den avklarad.
Det var svinkul och nervositeten försvann så fort jag satte mig bakom ratten.
Jag och Mathias valde att köra en manuell bil eftersom det är roligare.
Man kunde välja automat också, vilket de felsta gjorde.

Ett diplom har jag fått också, den ska nog ramas in haha!

Imorgon blir det bowling med klassen och på fredag avslutning.
Kommer sakna min knasiga klass, haha. Ja killar är ju som dom är ;)

Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen och plugga lite teori.

God natt.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0