Ledig

Gu va skönt det är att vara ledig!
Jag log för mig själv när Mathias gick upp 5 imorse
och jag fick ligga kvar och värma mig under täcket!
Haha känner mig lite elak, men men,
Vaknade runt 8 tiden men somnade om och vaknade 11:20.
Helt otroligt, jag brukar aldrig kunna sova så länge
men tydligen så behövde jag den sömnen.

Nu ska jag åka till stallet, tog moppen till
Mathias igår så jag åker raka vägen dit nu.
Typiskt att det ska regna bara, får rida inne idag!

Imorgon är den stora dagen för min syster,
så idag ska massor av saker fixas....
Så vi får se om jag kommer hinna skriva något mer idag.


Ja förra sommaren va jag blond! Här är vi påväg till Skåne.

Entregar un comentario
Postat av: Felicia

Snygg blogg :P

2009-06-04 @ 14:55:33
URL: http://fotoooo.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0