Mavala 19 Hong Kong

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan vi ska åka iväg till Enköping.
Mamma ringde nyss och hon sitter fast i bilköer, så hon
får köra till Enköping så att vi hinner innan butiken stänger.
Jag kör påvägen hem då vi inte har så brottom istället.

Idag kom ett paket från H&M med ett ljusgult linne och bikinin.
Den svarta- och den leopardfärgade underdelen kom.
Överdelen var alldeles för lite så jag väntar tills nästa paket kommer.
Men jag undrar om jag ska skicka tillbaka överdelen
eller om jag ska sätta in en annons och sälja den på tradera?!
Man kanske får lite mer då... om man har tur såklart!
Vi får se hur det blir med det!

Just nu sitter jag och målar mina naglar
 med färgen 19 Hong Kong från Mavala.
Men har målat två lager och behöver minst ett lager till.
Det blir så snyggt eftersom jag har fått lite färg på händerna.
I love it!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0