Midsommarklänning

Ja skolavslutning var det i fredags. Vi klarade oss utan regn.
Tyvärr har jag ingen bild på klänningen och de jag hade på mig.
Efter skolavslutningen hade jag en körlektion, regnade inte en droppe.
När jag skulle hem däremot så spöregnade det, var helt dyngsur. Typiskt!
Jag hade gått ända från tåget upp till åbergs... Stackars dom som tog studenten.

I lördags följde jag med Mathias och Emelie till
Elizabeths (deras mamma) bror Aimo som fyllt 50 år.
Efter det så skulle vi åka hem men missade tåget
som skulle passa in till 5 bussen till skokloster.
Så vi stannade kvar i stan och jag hittade en midsommarklänning.
Fast den är hos mormor för hon ska sy upp den, den är för lång.
Dessutom ska hon göra den till ballongklänning, lite mer volym.
Det kommer nog bli assnyggt, ska hämta den imorgon.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0