MVG såklart!

Igår blev det ännu en onödig dag i skolan!
Fick se mitt prov jag gjorde i fredags, 55/59 = MVG.
Jag är bara för grym! Det var ju slutprovet också, hur skönt som helst.

Sen blev det inga fler vettiga llektioner. På sv/sh lektionen "lekte" vi stad och land.
Läraren säger en bokstav och så ska man skriva land,
stad, namn, djur och en film som börjar på den bokstaven.
Det var väl kul, men kändes ganska onödigt att ha väntat på den lektionen nästan 2 h.

Efter det bar det in till Kista, skulle kika på en sak. Men den va slut där och i stan.
Kan tyvärr inte säga vad det är eftersom det är min syrras studentpresent!

Nej nu är det dags att fixa sig det sista innan jag ska upp till bussen!
En bild tagen tidigt i våras på mig =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0