Saltsjöbaden

Ja idag har jag verkligen fått övningsköra. 
Först körde vi till Bredäng för att hämta lite saker hemma
 hos farfar som han vill ha, sen körde jag ända ut till Saltsjöbaden.
Vi hälsade på farfar som är där och vilar upp sig efter operationen.
Han har jätteont, speciellt när han hostar och skrattar.
Tycker jättesynd om honom, stackarn...
Påvägen hem körde jag genom stan, det var verkligen bra övning.
Vi körde vid slussen, genom klarabergstunneln och allt.
Det gick hur galant som helst, jag blir bara bättre och bättre.

När vi kom hem kom vi på att vi skulle rösta och det va 10 min kvar tills 
skolan stängde här i skokloster. Vi hann precis ner innan dom stängde.
Vi va dom sista, det var på håret att vi hann. Dom skulle precis låsa.
Typiskt oss, alltid sista minuten. Dessutom va jag så stressad
så att jag hade glömt att sätta på övningskörs-skylten på bilen
när vi skulle ner dit. Men det gick hur bra som helst, inga poliser!

Imorgon ska jag köra till skolan, asskönt!
Då kan jag sova lite längre.

God natt.


(Detta är Grand Hotel Saltsjöbaden, men farfar ligger på sjukhuset i saltjöbaden.
 Hittade ingen bild på det. Det va jättefint för det såg inte ut som ett sjukhus)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0