Student firande

Ja helgen va superkul. Efter Maddes utspring och flak-åkande
fortsatte firandet hemma hos papi med nästan hela tjocka släkten.
Om den där kvällen slutade sådär bra hur blir då bröllopet?! =)

 Igår firade vi Madde här hos mamma med mormor, morfar, moster,
Birgitta, Maritza, Christer, Karin, Axel, Jahri, mamma, Mathias, Isak.
Det var jättetrevligt. Senare på kvällen drog vi till kalmarsand.
Det var beach-party där. Fult med folk var det, men det va inte så kul.
Så vid midnatt började jag och Mathias knata hemmåt. Vi GICK hela vägen
från kalmarsand upp til Väppeby äng och jag hade 11 cm klackar på mig.
Men det gick ganska fort faktiskt, det va skönt med frisk luft.
Idag känner jag mig ganska pigg och kry, tänkte kanske
lägga mig i solen eller åkte över till Frida och spela wii.

Senare idag ska jag få övningsköra till saltsjöbadet där farfar är just nu.
Han vilar upp sig där efter operationen och det.

Bilder från studenten kommer snart!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0