Walk-in closet

Har precis läst Veckorevyn, men nu väntar sängen.
Har körlektion imorgon kl 10:40 så ska upp ganska tidigt.
Efter det åker jag och Frida till Barkarby, ska köpa skor till bröllopet.
Sen ska vi ut till sko, hämta klänningen från mormor och morfar,
åka och hämta fridas grejor från Micke & Peggy och sen hem till mig och
rensa min garderob (som är i stort behov av det, kläderna väller över).
Kanske inte just denna ordning men dessa saker ska göras.

Sen ska det packas för sommaren uppe i Öregrund.
Så måste packa lite kläder (läs: hela garderoben) som ska med.


Jag skulle verkligen vilja ha en walk-in closet, men vem vill inte det liksom...

Time for bed.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0