Rosett

Ja igår rensade jag mina garderober,
eller det blev mest vika-fint-sen-in-i-garderoben-igen-stuket!
Typiskt mig, jag tänker alltid: "Jo men den här kommer jag nog använda.
Undra varför har jag inte använt den tidigare? Lägger den här (längst ner)"
Suck, men men ibland slänger/ger jag bort ganska mycket
och jag rensade garderoben för inte alls så länge sen.

Det blev inget skoköp, ska vänta tills tärn-klänningen kommer ist.
Däremot köpte jag en klänning och 2 spännen med rosetter på från H&M.

Denna klänning fast marinblå blev det   -  Spännena är en klar favorit!

Leopardlinne och nya solglasögon hämtade jag ut som jag beställt.
Självklart så var bikiniöverdelen försenad men den kommer nog snart :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0