Massa fixande

Nu ska jag dra på ett sista lager med nagellack.
Har redan 3 lager, men ett till så blir det perfekt!
Lite klarlack på det så håller det bättre också :)

Har precis suttit och provsmakat olika välkomsdrinkar
som vi ska ha på lördag och jag hittade min favort:
Bacardi razz 2 cl, koncentrerad flädersaft ca 1 cl och fruktsoda.

Efter Maddes utspring imorgon åker vi direkt hem till papi
för att ha studentmottagning. Då ska vi käka och fira lite.
På kvällen tänkte jag dra till Lugnet för att ha bastukväll
med några grabbar och Frida. Älskling ska förhoppningsvis med.
På lördagen blir det studentfirande här hos
 mamma med massa annat folk, ska bli så kul!
Christer och Maritza är två riktigt trevliga typer att festa med.
Undra hur det blir i Spanien, haha. Jadu det får vi se!

Så vi får se hur mycket jag kommer skriva i
min blogg nu under denna helg med fester.
Bilder kommer definitivt upp efter helgen, jag lovar!


Entregar un comentario
Postat av: Maritza

Haha det blir nog as bra i Spanien ;) Förlåt att vi va tråkiga igår, borde stannat hos er ist! <3

2009-06-07 @ 13:37:39
URL: http://karinmaritza.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0