Ett bygge på söder...

Oj oj, här har jag inte skrivit på ett tag.
Det har blivit så eftersom jag har praktik
och det tar mycket på krafterna... Puh!
Jag är just nu på ett bygge på söder och fixar.
Trivs inte så bra, de tre tjejerna som jobbar där
fryser typ ut mig å så... Det vill väl inte ha fler tjejer i "deras gäng".
Ne jag vet faktiskt inte, tråkigt är det... men men.

Dessutom hade jag Carizma onsdag och torsdag =)
Så mysigt, red ut på onsdagen men det var snorhalt
så jag kunde bara skritta. Klättrade lite i skogen med henne.
På torsdagen red jag i ridhuset, eftersom det var så halt.

Idag är det äntligen fredag! Imorgon ska jag sova ut lääääänge....

Orkar tyvärr inte skriva så mycket mer nu.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0