Jobba...

Idag va de massor av gäster på hotellet, drygt 210 gäster.
Imorgon är det ännu fler, då kommer det ungefär 250 gäster.
Va ganska pigg när jag gick upp imorse. Är ju van att gå upp vid
klockan fem nu så klockan sex va rena sovmorgonen.
Men efter jobbet blev jag trött och seg!

När jag kom till Bålsta så övningskörde jag med mamma.
Vi tränade dragningsläget lite å så körde vi hem till moster
för att starta mammas hoj. Sen åkte vi och slängde saker på tippen.

Nu blir det Robinson, det är så jäkla spännande!


Entregar un comentario
Postat av: Johanna Airas

Va duktigt av dig att gå upp så tidigt! :D

PUSS

2009-03-30 @ 19:45:37

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0