Längdskidåkning

Nu har vi precis kommit tillbaka från att ha åkt två varv vid grankojan
med längdskidor. Jag måste erkänna att detta var första gången för mig.
 Det var skitkul och jag vill åka flera gånger, hoppas bara inte snön försvinner!
Lite vurpor får man stå ut med, det var faktist ganska isigt.
Vi tog två varv, vilket motsvarar 4 km, så jag är ganska stolt över mig själv =)
Jag ville ta ett varv till men Madde hade ont i fötterna för att skorna va små.
Mamma sprang bara brevid oss och hjälpte oss i nerförsbackarna.
 För fy va läskigt det var! Det var ganska pinsamt för vi blev varvade av
en kille som vi startade andra varvet samtidigt med, men jag
 tröstar mig själv med att det var faktist allra första gången för mig.
Nej, hoppas snön ligger kvar där på spåret
 så man kan åka lite till, resten kan försvinna =D


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0