Last day...

Kom hem från praktiken för en liten stund sen.
Idag var det sista dagen jag var med Rickard på praktiken, tråkigt men sant.

Denna vecka har det varit ganska mycket så har inte orkat suttit vid datan.
Jag har lagt upp bilderna från kameran på sakerna jag fick när jag fyllde år.
Men har bara inte haft varken tiden eller orken till att lägga upp i bloggen.
Det jag har missat att nämna är att jag fick en london-resa också.
Så vi ska åka till skavsta flygplats redan ikväll, för planet går tidigt imorgon bitti.
Det blir alltså en liten weekend-resa, spännande!
Ska ta med mig kameran så det kommer bli en del bilder!

Vi får se ifall jag hinner lägga in bilder på sakerna!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0