Praktik

Sitter på mammas jobb, men hon är iväg på möte
 just nu så jag passar på att låna datan sålänge!

Jag har ju inte skrivit här sen i måndags, men det gjorde
mig less på datorer att bara sitta å surfa i 8 timmar.
Nej så jag tog en liten paus från datorer!

I måndgas kväll ringde jag min kontaktlärare
Rolle, för jag var inte nöjd med min praktikplats.
Datametrix håller på med mjukvara, inte alls det som Janne
trodde. Så det var lite synd. Sen kände jag mig bara ivägen
hela tiden och utanför. Han pratade bara med sina kompisar.
Det var hans kollega som fick visa mig runt å berätta lite å så.

Iaf så Rolle ringde till Ohmegi elektro så jag börjar där imorgon kl 7!!
KLOCKAN 7 SKA JAG VARA I SOLLENTUNA PÅ MIN FÖDELSEDAG!
Helt typiskt, lär väl få gå upp klockan 5!! Bläää...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0