Praktiken

Praktiken går suveränt och jag kommer asbra överrens med Rickard.
Självklart så ska jag byta servicekille på måndag bara för det =/
Lite tråkigt, men som dom säger så måste jag variera lite... jaja!

Idag stod vi ute i snöstormen (?!) och satte upp en mototvärmare.
Två hela jäkla timmar tog det och kallt som tusan var det.
Men tinade upp när vi satte oss i bilen med högsta värmen på!

Rickard har lärt mig asmycket och jag känner att jag alltid
har lärt mig mer än en sak varenda jäkla dag. Han ger mig
tips hela tiden och saker som jag kan tänka på, asbra.
Det är en sådan "lärare" som man ska ha!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0