Saker & Ting Vintage Clothing

Under 6 timmar har jag skrivit 7 inlägg om man räknar med detta!

Då kanske ni förstår hur "mycket" det är att göra. Blää va jag är trött.

Man blir så seg av att bara sitta och inte göra någonting.


 

Någon dag/gång tänkte jag åka in till  "Saker & Ting Vintage Clothing" 
som ligger vid Östermalm. Det är en second hand butik med både nya och "gamla" klänningar.
Ska försöka att hitta en snygg vinröd klänning till papis och Malins bröllop.
Jag ska vara tärna! =D Så tänkte ta med mig Malin då som smakråd å så.
 Det var där också som jag köpte min balklänning förut, helt ny 950 kr!
Det fanns massor med prylar därinne och trångt är det!
Man kan bara gå en person i bredd genom butiken.
Men det jobbar en sån gullig tant där, hon va så himla trevlig och så hjälpsam.
Ett ställe som jag varmt rekomenderar till andra som behöver en finklänning.


Såhär ser den ut utifrån och sådär trångt är det inne i butiken!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0