Stallet

Igår hann jag inte skriva i bloggen. Kom hem hit vid nio ungefär och
Mathias hade suttit och väntat på mig medans jag åkte till stallet en sväng
så jag kände lite ångest och ville inte sitta vid datan då.

Som sagt va i stallet igår. Hur mysigt som helst var det.
Red ut med Jessica som körde lille bus. Carizma hade inte blivit
 riden på 3 dagar så hon va jättepigg och fick springa av sig lite.
Idag var jag också där, lika mysig som alltid =) Red ut först för
Becca och Jessica väntade på mig. Dom red Maffia & tony.
När vi red på burma så kom en älg just när vi travade så hästarna
flög åt sidan. Men det gick bra, ingen ramla av som tur va!

Fick reda på att Sofie ev har hittat fodervärd åt lille bus =)
Dom kommer om en vecka och tittar på honom, så vi får hoppas!
DÅ KANSKE VI KAN KÖPA MARTELL<3<3 I'm Happy!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0