Tack!<3

Kom hem för ett tag sen från praktiken. Hade skitkul som vanligt =)
Idag installerade vi 10 st lysrörsarmaturer och flyttade en rörelsedetektor.
Slutade halv fyra idag, skönt att sluta tidigt :) Fick skjuts till Kista och
gick in i centrum för att leta efter en present till Lisa som fyller 15 idag =)

Sen åkte jag med mami hem, TACK för att du skjutsar mig så mycket! ♥

Hämtade även ut ett paket idag, det var min ridhjälm som hade kommit.
Den passar perfekt och är skiitsnygg! Fick dessutom med ett
överdrag som man sätter på hjälmen för att skydda den, PERFEKT!

Ne nu ska jag göra lite på körkortsprogramet!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0