Torsdag & Fredag

I torsdags på min födelsedag kom Christer och Marre över på middag.
 Mathias, Madde, Moster och mamma var såklart också där.
SUPERTREVLIGT var det, kul att ni kunde komma Christer och Maritza =)
Sent blev det! Tror inte jag var i säng förrän två-halv tre nån gång.
Sen skulle jag upp halv sex på fredagen, det var mindre trevligt!!!!! Fy va jag mådde skit.
Rickard, min handledare på praktiken, sa att jag skulle åka hem och friskna till.
Hade så jäkla ont i magen å mådde illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Åkte hem och åt lite sen la jag mig i sängen och sov några timmar.
När jag vaknade sen kände jag mig lite bättre. Vi hade ju samlat ihop ett litet
gäng för att gå ut på krogen på kvällen så det var bara att hoppa in i
duschen och fixa sig. Piggnade till lite efter två alvedon och en kopp kaffe!

Drog iväg till krogen med 20:09 tåget för vi skulle till huset
och innan tio så är det fri entré. Dessutom slapp man köa!
Det var Karim, Jocke, Alex, Mathias, Madde och Jessica som följde med.
Jag tyckte väl att det var ganska kul men "huset" var inge vidare.
Det såg mest ut som ett gammalt museum, så ne inget att rekomendera!
Gick och la mig halv tre, inte tidigt denna kväll heller!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0