Pic's


Starbucks Coffee vid Embankment station.


St Paul's Cathedral


The London Eye och Big Ben


Tower Bridge och skeppet HMS Belfast

Street Food Market


Ungdomsställe med Grafitti överallt, läckert tycker jag!


Big Ben och den läckra och kända telefonkiosken. I love it!


De har ju vänstertrafik så det var tur att man blev påmind om vilket håll man skulle titta åt!


Cupcakes inne på Harrods. Vi köpte två morot och en vanilj&Choklad.


Massor av choklad fanns det... ja som ni ser. Detta va inte ens en fjärdedel!


Diana och Dodis minnesplats inne på Harrods.


Jag bara älskar dessa bussar, de är så läckra!


Här i Hyde Park fin det en lång sträcka man kan rida på. Hur mysigt skulle inte de vara?!

Våren har redan kommit till London, varför kan den inte komma till Sverige?!


Världens läckraste limousine ;)


Madame Tussauds.


Amy Winehouse & Britney Spears

Robbie Williams och Johnny Depp


Piccadilly Circus


Restaurant The Sherlock Holmes


Gu så gott detta va - Fish & Chips.


Detta var bland de sista bilderna från resan. Här står vi och väntar på tunnelbanan påväg
 tillbaka till Liverpool Street Station för att sedan ta oss till flygplatsen i Stansted.

Skulle kunna lägga upp alla bilder jag tagit men det orkar jag inte...
Detta får duga, puss och kram!






Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0