Vart är våren?

Våren va ju nästan påväg men den där jäkla vintern gör comeback hela tiden!
Men nästa vecka har dom lovat 8-10 grader. Så det får vi verkligen hoppas på.
Jag är less på denna eviga långa iskalla vintern. Jag vill ha sommar året runt!
Eller våren och hösten kan vara kvar men absolut inte vintern... Bläää!

Jag vill verkligen åka och STOR shoppa nu!
Har ju ett par presentkort att handla för sen julas.
Fast ska nog spara lite mer pengar så att jag kan handla mera...
Ett par svarta gladiatorsandaler och vita tygskor är
något som kommer hamna i min garderob till våren.
Vita tygskor är egentligen hopplöst att ha,
men efter 2 par så vill jag fortfarande ha ett par nya.

Det är så mycket man vill ha....



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0