1000:e inlägget!

Kom hem från jobbet för ungefär 40 minuter sen.
Är helt slut och astrött så funderar på att lägga mig i solen.
Det är så otroligt fint väder, men VARMT!
Jag är jättesugen på att bada, men det får vänta lite tror jag.
Det är alldeles för kallt för att jag ska komma i nu.

Provet i fredags gick oväntat bra... kändes det som iaf.
Man vet ju aldrig, men vi får tillbaka proven på tisdag.
Efter provet åkte jag hem till sko med Frida.
Vi bytte om och drog iväg till stallet.
Jag fick låna Tony och Frida lånade Carizma.
Det blev ungefär en 1,5 timmas tur, vi red lite vilse först xD

När vi kom hem drog vi till lugnet och hämtade Jackie
som Frida skulle sitta barnvakt åt, eftersom woffe skulle ha fest.
Vi gjorde pizza hemma hos frida, det blev en sen middag (kl 22)
så efter det följde hon och Jackie mig en bit påvägen hem.

Detta är mitt 1000:e inlägg!!

Nu vill jag ha lunch! :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0