Helgen

I fredags åkte jag och Frida till Skärholmen vid 14-tiden. Kom fram runt halv tre.
Vi shoppade massor och jag gjorde flitigt av med mina presentkort.
Jag ska ta kort på allt sen och lägga upp, men är hos Mathias just nu.

Igår kom Madde och hämtade mig och Frida
för att åka till kusinen Tottis i Hägersten.
Jag skulle egentligen övningsköra med
pappa och Malin för dom skulle till Dalarö men Malin
blev sjuk så Madde ställde upp och skjutsade oss.
Tottis som är utbildad frisör fixade extension
 på mig med keratinwax, assnyggt blev det.
Måste bara färga mörka slingor i överhåret, då blir det perfekt!

Efter det åkte vi hem till Frida en snabbis och sen ut till Mathias.
Vi grillade på kvällen och tog det ganska lugnt.
 Vi gick ju upp klockan 7 på lördagsmorgonen...

Idag vaknade jag av att solen brände på mina
 ben genom fönstret, tänkte: YES!! fint väder.
Men nej, självklart så började det regna när man ätit frukost...

Jaja, måste in till Bålsta en snabbis idag för att hämta kläder till pappa-veckan.
Hoppas på lite övningskörning, känner att jag måste ta tag i körkortet nu! 

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0