Hem ljuva hem!

Hej allihopa (som läser min blogg xD haha)

Nu är jag äntligen hemma igen. Eller äntligen kan jag väl inte säga.
Vi hade jättemysigt och superkul så jag hade inte dirket hemlängtan.
Jag verkligen älskar Öregrund, det är så mysigt speciellt med fint väder.
Jag kommer trivas såå bra där uppe hela sommaren.

Vi har kört gokart 4 gånger under denna helg, helt underbart!
Bilder på det kommer, Lelle va fotograf. Jobbat i cafét också.
Det kom nästan inga gäster, helt dött haha xD

Just nu försöker jag få tag på Mathias, han ville att jag skulle
komma till honom men eftersom han inte svarar så vet jag inte...

Vi får se hur det blir, snart är det middag iaf =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0