Karolinska sjukhuset

Länge sen jag skrev men har haft ganska fullt upp.

Igår efter skolan hämtade pappa mig, jag hade nämligen
glömt mitt busskort eftersom jag övningskörde till skolan på morgonen.
Iaf, så åkte vi till hans kontor och satt där nån timma
innan vi åkte till Karolinska sjukhuset och hälsade på farfar.
Han har nämligen opererat hjärtat, de sågade upp revbenen... usch!
Det såg verkligen läskigt ut och jag blev ledsen när jag såg farfar ligga där.
Jag kände knappt igen honom. Jag har aldrig sett honom sjuk tidigare så
det var ganska jobbigt.... och med alla dessa slangar och kontroller.

När vi skulle åka hem från sjukhuset fick jag övningsköra.
Klockan va runt 17 så det var rusningstrafik, men det gick asbra!
Jag underskattar nog mig själv lite, jag kan mer än vad jag tror.
Halkbanan ska bokas snart =) Längtar till körkortet!

Idag har jag varit i stallet, blev hoppning denna regniga dag.
Superkul var det och det gick jättebra förutom några vägringar.

Nu tänkte jag lägga in bilderna från kameran :)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0