Nr 10 av VR

Ja nu är jag äntligen hemma i Bålsta efter en busstur på 50 min. 
Trodde aldrig bussen skulle komma fram, somnade på bussen också.
Moster räddade min dag nyss. Hade  världens tyngsta och
största bag med mig plus en påse med M's saker. 
Så moster kom och hämtade mig från stationen och skjutsade mig hem hit.
TUSEN TACK MOSTSER! You saved my day =)


När jag kom hem låg nr 10 av Vecko Revyn på min säng.
Hade fått en gratis via Kenzas blogg, super bra!
Den ska med imorgon så jag har något att läsa på flyget.

Jag känner att jag har massor som behöver göras bl.a;
♥ Packa upp min stora bag
♥ Fota alla nya kläder och lägga upp här
♥ Städa upp bombnedslaget i mitt rum
♥ Packa till London
♥ Plugga körkortsteorin

Får ta och börja med en sak i taget, nämligen packa upp väskan!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0