Onödig skoldag!

Kom hem för en halvtimma sen ungefär.
Har inte gjort ett jäkla jota idag.
På första lektionen behövde inte jag göra nåt,
efter som jag är klar med samhälls-kursen.
Andra lektionen, data, har vi inte mera (också klart)
Sen var det lunch, käkade med Madde på Stjärnan.
Sen skjutsade madde mig till idrotten, men då
höll dom på att riva vår idrottshall för ombyggnad (?!)
så vi kunde inte vara inne och ute var det dåligt väder.
Dessutom va vi bara 4 st som tänkte gå på idrotten.
Så Peter (idrottsläraren) sa att vi inte behövde ha någon lektion.
Efter som jag är klar i både svenska och samhäll behövde
jag inte gå på den allra sista lektionen för dagen heller.
Kändes jäkligt onödigt att ens åka till skolan idag, jag kunde fortsatt sova...


Mitt humör just nu: Trött och irriterad!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0