Öregrund nästa!

Nu är jag hemma i Bålsta. Åkte direkt till stallet efter skolan.
Eller ja nästan iaf, åkte hem till papi och bytte om först sen stallet.

Ikväll åker jag och Mathias med Frida upp till Öregrund.
Vi ska kika lite på hur vi ska jobba i sommar och vad som ska göras.
Så jag måste egentligen packa men har verkligen ingen ork.
Dessutom så måste jag - återigen - städa detta förbannade rum.
Jag förstår verkligen inte! Så fort jag städar så blir det lika stökigt efter 5 min.
Aah, suck! Ne nu smsa Frida, måste nog skynda mig lite =)


Jag som trodde jag skulle hinna fota mina nya skor och lägga upp...
Nej det får bli en annan gång istället.

Nu väntar långhelgen, som är 5 dagar lång för min del. STRIKE!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0