Soon I have darker hair!

Just nu sitter jag hemma hos papi och Malin.
Malin ska färga mitt hår snart, det kommer bli awsome!

Idag har jag inte gjort så mycket, umgåtts med Lisa och barnen.
Mathias har varit uppe på taket och sopat bort all mossa så
jag hoppade studsmatta med Lisa, Olivia, Denniz och Nina.

Imorgon har jag förhoppningsvis den sista lektionen i BB1
sen är jag ledig alla måndagar fram till sommaren, nice!
Jag behöver bara bli klar med min ritning som jag håller på med.
Provet jag gjorde förra måndagen gick asbra, blev bäst i klassen.
Fast alla gjorde inte provet då, men jag är ändå bäst ;) höhö.

...I love my hair<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0