Spanien om 68 dagar!

68 dagar och 16 timmar kvar tills vi sitter på flyget till Spanien!
Längtar så sjukt mycket, det kommer bli så jäkla
kul nu när Maritza, Christer och Birgitta ska med...
och älsklingen också förstås. Ska bli så härligt!


Teqila springer hit direkt när Maritza och dom ska ut och gå med henne...
haha, inte undra på så mycket som vi matar henne med gottis hela tiden.
Hon har sprungit in hit 2-3 ggr idag, hon är såå söt.
Maritza va över här, hon längtar också sjukt mycket till Spanien.
Vi började prata om hur länge vi känt varandra och
vi kom fram till att vi har känt varandra i över 10 år...
och det kommer bli massor av år till hoppas jag! =)

Ne nu tänkte jag kolla på Robinsson som jag missa förra helgen!

JUSTE!!! Måste ju packa, det hade jag nästan glömt.
 Äh får ta och göra det imorgon, hoppas jag hinner!


Entregar un comentario
Postat av: Marre

Haha ja, när hon blir fet har jag er att skylla ;) Spanien kommer bli gryyymt! Och jag är SÄKER på att det kommer bli massor av år till, sötnos :) <3

2009-05-18 @ 11:13:40
URL: http://karinmaritza.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0