Arg är bara förnamnet!

Jag blir så himla irriterad!!!!!!
Jag hade beställt den där leopardbikinin från H&M.
Eller såhär är det:jag hade beställt 2 strl i överdelen för jag visste inte vilken
som skulle passa och så köpte jag en svart och en leopardfärgad underdel.
Idag när jag loggade in på mitt H&M och skulle kolla när paketet skulle komma
så var leopardunderdelen och en av överdelarna borta från leveranslistan.
Hur f*n kan dom bara ta bort saker som man beställt?!
Ringde och pratade med en tjej där på H&M, hon var trevlig och förstog inte riktigt
varför det blivit så. Men hon sa att nån där på H&M hade annullerat beställningen!
Tyvärr kunde hon inte göra något för att hjälpa mig eftersom alla de bikinisar är slut...
SUCK! Jag hade verkligen sett fram emot denna bikini. Jag får fortf. en överdel
och den svarta underdelen. Men jag ville ju helst ha den leopardfärgade underdelen...



JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! JAG HADE JU BESTÄLLT BIKININ
 PRECIS NÄR DET KOMMIT IN NYA STRL OCH ALLT!!!!!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0