I'm still alive..

Idag har jag haft en j*vlans huvudvärk, hela dan!
Men jag lever fortfarande, det är väl huvudsaken...

Idag tränade jag och Madde Stretch Balans.
Riktigt skönt med mag- och ryggövningar och massa stretchande!
Nu ska jag och Madde verkligen ligga i för att bli smidiga och snärta ;)

Idag gjorde vi nog världens godaste middag.
Den bestod av stekt fläskfile i hemmagjord grillolja,
sallad och gurka med vinägerdressing. Madde gjorde
en jättegod dressing av vitvinsvinäger, färsk citron och örtsalt!
Supergott! Det bästa är att vi har det till lunch imorgon också :)



Jag hoppas att jag får svar från Elfa någon gång angående praktiken.
Dom säger hela tiden att dom ska höra av sig, men inte ett ljud hör man!
Lagom irriterande. Saknar verkligen skolan men framförallt klassen...




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0