Glad av träning!

Har precis duschat efter Aerobic bas- passet som vi va på idag!
Det va skönt att träna men det gjorde ont som tusan
 ibland med gårdagens träningsvärk från skivstången!

Idag har jag jobbat! Dagen gick skit segt. Jag mådde illa,
kände mig snurrig, trött och va skithungrig (före lunch alltså).
Känns nästan som om jag håller på bli sjuk, orkar verkligen inte det nu!
Tycker det är så skönt att träna. Man blir glad av att träna har jag märkt.

Vi tänkte gå på Stretch balans kl 20 idag, men mami vill kolla
på fotbollsgalan och Madde är trött efter att vi jobbat idag!
Jaja, vi får väl gå på det nästa måndag istället då. Jag hade
 velat gå på den eftersom jag aldrig har gått på de förut...

Nu ska jag sätta mig i soffan och hälla i mig
vatten så jag slipper huvudvärken imorgon!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0