I just love it!

Idag åkte jag till skolan, mysigt att träffa alla (nästan iaf) igen!
Efter skolan skjutsade snälla Christian upp mig till Lekmer.
Där jobbade jag i 4 timmar, sen begav jag mig hemmåt.
När jag kom till Bålsta centrum gick jag upp och provade
 dom där snygga skorna igen som jag såg i söndags.
Jag står fast att jag fortfarande vill ha dom :) Strl 38.
När jag stog därinne träffade jag på Becca, sen gick vi ner till Ica.
Gick och pratade lite. Jag köpte 3 st 1,5 liters mjölk (älskar mjök! hehe).
Becca köpte också mjölk, fast bara två xD Sen skjutsade hon hem mig :)

Tack gumman! Det kunde inte ha vart mer lägligt. Hade ont i huvudet eftersom
 jag inte hade ätit, va helt trött & så hade jag 3 mjölkpaket och släpa på!

När jag kom hem fixade jag disken i köket, värmde på gårdagens
 mat och sedan försökte jag fota dagens outfit med hjälp av självutlösaren.
Det gick inte så jättebra, men lägger upp lite bilder sen iaf.

Nu ska jag hämta ett glas mjölk och sen lägga in bilderna på datan!


Entregar un comentario
Postat av: emelie

du och din mjölk! ;)<3

2009-11-24 @ 19:17:59
URL: http://ead.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0