I love baths filled with foam

Gud va skönt det var med en varm dusch!
Fast det gjorde j*vligt ont att ta upp armen
när jag skulle smeta in shampoot och balsamet.

Jag upptäckte i duschen att min arm är alldeles svullen =/
 Inte undra på att jag har så jäklans ont liksom...

Stog och tänkte i duschen att det skulle sitta fint med ett badkar
 nu till den kalla årstiden. Mamma har ju funderat på att sätta
 in ett badkar. Jag tycker hon ska sluta fundera och sätta in ett ist ;)
Tänk er va skönt efter en kall dag att lägga sig i ett varmt skumbad...
Jag älskar när det är så varmt vatten så att huden knottrar sig :)


(Hemma hos älsk, han hade gjort mysigt med ljus till mig!)

Nej, magen skriker efter mat nu så det är bäst att jag går och lagar något!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0