I love it!

Det har blivit dålig uppdatering här på sista tiden.
Men nu när jag har praktik har jag så långa dagar.
När jag kommer hem så käkar jag, tränar, duschar och lägger mig.
Men nu är det bara två veckor kvar på praktiken, skönt!
Saknar verkligen skolan och klassen nu. Det är ganska konstigt för när man
 är i skolan vill man inte vara där, men när man inte är i skolan så vill man dit?!

I torsdag va jag och Madde och shoppade.
Köpte en randig tröja, en väst, kofta och ett linne på Bikbok.
Tights och en söt rosettklämma till håret från Ginatricot
 och en grå tröja med paljetter på axlarna från H&M.
Supernöjd blev jag! Dessutom hämtade jag ut paketet
som hade kommit från Nelly.com på kvällen.
Jag säger bara: I LOVE MY NEW SHOES!!
Så jäkla snygga skor och snorbilliga va dom också.
Jag måste nästan säga att det är nog mitt bästa skoköp någonsin!
Ska ta kort på alla saker som jag köpt på söndag och lägga upp.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0